دوربین مداربسته

ساخت وبلاگ
اندروید باکس چیست ؟
اندروید باکس
 
اندروید باکس چیست و چه کاربردی دارد ؟
اندروید باکس یک جعبه رسانه کوچک و کم هزینه است که به تلویزیون متصل می شود و فیلم، برنامه تلویزیونی و برنامه هایی مانند بازی پخش می کند. قیمت اندروید باکس جعبه‌های Android TV و یا اندروید باکس این روزها آیتم‌های پرطرفداری هستند و طیف وسیعی از کاربردها، از وب‌گردی گرفته تا پخش مستقیم ویدیو به تلویزیون شما را می‌دهند.جعبه های اندروید تی وی چند سال پیش معرفی شدند و اکنون گزینه های زیادی در دسترس هستند.
اندروید باکس می توانند تقریباً هر تلویزیونی را به یک تلویزیون هوشمند با طیف وسیعی از امکانات تبدیل کنند. اکثر مردم از آنها برای پخش فیلم یا برنامه های تلویزیونی از سایت های پخش مورد علاقه خود مانند فیلیمو،نماوا و وبگردی استفاده می کنند خرید اندروید باکس.همچنین می‌توان ویدیوها را به صورت محلی ذخیره کرد، مانند یک کتابخانه ویدیویی گسترده، و بر اساس درخواست پخش کرد.
 
اندروید باکس چگونه کار می کند؟
یک جعبه به تلویزیون متصل می شود قیمت دوربین خودرو و از طریق اتصال سیمی اترنت یا WiFi به اینترنت راه اندازی می شود.اندروید باکس چیست ؟
 
 
پس از اتصال اندروید باکس به تلویزیون و اینترنت، برنامه‌ها را می‌توان نصب کرد. خرید دوربین خودرو به عنوان مثال، یک برنامه YouTube را می توان برای پخش جریانی ویدیوهای YouTube نصب کرد.اندروید یک سیستم عامل مانند ویندوز یا iOS است قیمت دوربین کوچک که توسط گوگل عمدتاً برای تلفن های همراه ساخته شده است. این بر روی پردازنده های مبتنی بر ARM اجرا می شود، که آن را برای هر دستگاهی که سخت افزار مشابهی را اجرا می کند قابل حمل می کند.
 
از آنجایی که سیستم عامل اندروید متن باز و رایگان است، خرید دوربین کوچک ساخت سخت افزار بر اساس آن و فروش آن بسیار ارزان تر است.سیستم عامل Android هزینه را پایین نگه می دارد و جعبه های Android TV را به مراکز رسانه ای ارزان قیمت خوبی تبدیل می کند.در حالی که اندروید عمدتاً در گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود، می‌توان آن را روی جعبه‌های کوچکی نیز نصب کرد که از سخت‌افزار مشابهی استفاده می‌کنند اما گزینه‌های ورودی و خروجی بهتری را ارائه می‌دهند.
 
به عنوان مثال، جعبه‌های تلویزیون Android می‌توانند HDMI را به یک تلویزیون خروجی دهند که به آن قابلیت مشاهده HD را می‌دهد.دوربین شلنگی آنها همچنین می توانند از کنترل از راه دور، صفحه کلید یا ماوس برای ورودی استفاده کنند.
 
نحوه راه اندازی و اتصال اندروید باکس به تلوزیون :
اولین کاری که باید بعد از باز کردن بسته انجام داد
اولین کاری که باید انجام دهید این است خرید دوربین شلنگی که کابل ویدئو HDMI جعبه را به تلویزیون خود وصل کنید.
 
 
مطمئن شوید که تلویزیون را روی ورودی HDMI صحیح تنظیم کنید.
 
 
پس از اتصال به تلویزیون و روشن شدن، جعبه را به WiFi خود وصل کنید.
 
 
برخی از خرید اندروید باکس دارای صفحه راه‌اندازی برای WiFi هستند، در حالی که برای برخی دیگر، در بخش تنظیمات قرار دارد.همچنین می توان یک کابل اترنت را به دستگاه وصل کرد.فروش دوربین مداربسته
 
هنگامی که اندروید باکس روشن شد قیمت دوربین شلنگی و به وای فای متصل شد، آماده استفاده است.
 
نحوه نصب برنامه ها در Android TV Box
راه اصلی برای نصب برنامه ها در جعبه تلویزیون Android استفاده از فروشگاه Google Play است.
 
یک آدرس ایمیل Google Gmail برای ورود به سیستم و دانلود برنامه ها مورد نیاز است.
همچنین، برنامه‌ها را می‌توان از مکان‌های دیگر مانند وب‌سایت‌ها نصب کرد.
اندروید از فایل‌هایی به نام APK استفاده می‌کندقیمت هارد دوربین مداربسته که مانند یک فایل EXE برای ویندوز، از هر جایی قابل نصب است.
به عنوان مثال، Kodi یک برنامه اندرویدی محبوب است که می تواند از فروشگاه Google Play یا مستقیماً از سایت Kodi بارگیری و نصب شود.
یک Android TV Box چه کاری می تواند انجام دهد؟
 
 
آنها عمدتاً برای پخش محتوای ویدیویی برای کاربران استفاده می شوند که به کاربران امکان می دهد برنامه های تلویزیونی و فیلم های مورد علاقه خود را تماشا کنند.
 
در حالی که استفاده اصلی کابران این است،کاربران همچنین می توانند تقریباً هر کاری را که یک رایانه استاندارد می تواند انجام دهد، انجام دهند. همانند تلفن های هوشمند مبتنی بر اندروید، برنامه هایی را می توان از فروشگاه Google Play نصب کرد که تقریباً می توانندقیمت دوربین خورشیدی هر کاری را که فکرش را بکنید انجام دهند.برنامه های بسیار متنوعی را می توان نصب کرد که می توانند همه کارها را از ایجاد سند گرفته تا بررسی آب و هوا انجام دهند.
 
چه فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را می‌توانید در Android TV Box تماشا کنید؟
 
اندروید باکس در پخش ویدیوهایی که به صورت محلی و از منابع آنلاین ذخیره شده اند عالی هستند.این بدان معنی است که مگر اینکه ویدیوها در خانه شما ذخیره شوند، به یک ارائه دهنده برای ویدیوها نیاز است، معمولاً با سرویسی مانند Netflix، Hulu یا Disney Plus.
 
هر ارائه دهنده با دیگری رقابت می کند و فیلم ها و برنامه های تلویزیونی مختلفی برای تماشا خواهد داشت.آنها همچنین قیمت های متفاوتی دارند، خرید دوربین خورشیدی با هزینه ماهانه تقریباً بین ۵۰ الی ۸۰ هزار تومان در ماه.همچنین گزینه‌های پخش رایگانی وجود دارد که جدیدترین فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را ندارند اما محتوای زیادی دارند.
 
ویدیوهایی را که شما در اختیار دارید می‌توانید از حافظه داخلی نیز پخش کنید.این به این معنی است که یک کتابخانه ویدیویی بزرگ را می توان در هر زمان در دستگاه ذخیره کرد و تماشا کرد.
 
هر واحد دارای سخت افزار متفاوت است اما معمولاً حافظه داخلی محدودی دارد.کتابخانه های ویدیویی بزرگ معمولاً روی یک هارد دیسک خارجی یا درایو فلش ذخیره می شوند دوربین خورشیدی سیم کارتی که به پورت USB روی جعبه وصل می شوند.
 
آیا می توان تلویزیون معمولی را در اندروید باکس تماشا کرد؟
 
بله، بسته به سرویس مبله، بسته به سرویس مشترک، هر برنامه تلویزیونی یا فیلمی را می توان تماشا کرد.هر سرویس دارای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مختلف یا سایر خدمات درخواستی مانند ورزش خواهد بود.
 
به عنوان مثال، اگر می خواهید ورزش زنده داشته باشید، شبکه ورزش در حال حاضر بهترین گزینه ها را برای بسته های ورزشی ارائه می دهد دوربین سیم کارت خور.تحقیق در مورد هر سرویس بهتر است ببینید کدام یک با عادات تماشای شما مطابقت دارد.
قیمت اندروید باکس
 
 
چگونه فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را در Android TV Box تماشا می‌کنید؟
 
بهترین خدمات را برای انواع فیلم ها و برنامه های تلویزیونی که می خواهید قیمت پکیج دوربین مداربسته تماشا کنید بیابید.برنامه را برای سرویس از فروشگاه Google Play یا وب سایت ارائه دهنده دانلود کنید.
 
وارد برنامه شوید و پخش جریانی را شروع کنید.یک مکان خوب برای شروع، زیرا آنها رایگان هستند و فیلم ها و برنامه های تلویزیونی زیادی دارند، Tubi TV است.
 
آیا برای استفاده از Android TV Box به اینترنت نیاز دارید؟
اگر قصد دارید ویدیوها را از منابع آنلاین پخش کنید، خرید پکیج دوربین مداربسته بله، اتصال به اینترنت مورد نیاز است.اگر قصد دارید ویدیوها را به صورت محلی ذخیره کنید و از یک کتابخانه ویدیویی خانگی پخش کنید، نیازی به اتصال اینترنتی نیست.
 
از آنجایی که یک Android TV box مانند هر کامپیوتری فقط یک کامپیوتر کوچک است، برای کار کردن نیازی به اینترنت ندارد.اینترنت می تواند قابلیت های جعبه تلویزیون را تا حد زیادی افزایش دهد و اکثر آنها به اتصال به اینترنت نیاز دارند.اندروید باکس چیست ؟
 
اگر یک کتابخانه ویدیویی بزرگ دارید خرید دوربین مداربسته که روی یک هارد دیسک خارجی یا درایو فلش ذخیره شده است، برای پخش فایل های محلی به اینترنت نیازی نیست.
 
چه نوع خدمات پخش ویدیو برای Android TV Box موجود است؟
بسیاری از سرویس‌های پخش پولی با برترین‌ها، از جمله نتفلیکس، آمازون، دیزنی پلاس و غیره در دسترس هستند.همچنین خدمات پخش رایگانی نیز وجود دارد که اغلب تبلیغات پخش می کنند اما رایگان هستند مانند Tubi TV، Roku Channel، Pluto TV و غیره.
ما را در سایت دوربین مداربسته دنبال می کنید

برچسب : دوربین خورشیدی, نویسنده : زهرا ramalkedza بازدید : 93 تاريخ : شنبه 29 مرداد 1401 ساعت: 16:49

دوربین مداربسته لامپی دارای ظرافت و حساسیت خاصی میباشد. علاقمندان به انواع دوربین مداربسته ( دوربین مداربسته داهوا ، هایک ویژن …) همیشه به دنبال انواع متنوع و منحصر به فرد دوربین های مداربسته هستند .همچنین این سوال برای کسانی که به دنبال امنیت محل زندگی یا محل کار خود هستند و همیشه پیگیر دقیق ترین و مناسب ترین خرید دوربین مداربسته میباشند.
 
 
 
دوربین مداربسته لامپی همانطور که از نامش پیداست نوع خاصی از دوربین است که مشابه لامپ های LED رشته ای و کم مصرف طراحی شده و به سختی از لامپ های معمولی تشخیص داده می شود. به همین دلیل از این دوربین ها به عنوان دوربین های جاسوسی نیز استفاده می شود، بنابراین سارقان یا افرادی که تحت نظر هستند نمی توانند آنها را پیدا کنند. دوربین مداربسته لامپی مکانیزمی مشابه با چشم ماهی دارند، به همین دلیل به آنها دوربین های مدار بسته چشم ماهی نیز می گویند.
 
از طرفی به دلیل اینکه دوربین مدار بسته لامپی می تواند کل فضا را به تصویر بکشد و تصاویر پانوراما کاملی ارائه دهد، به آنها دوربین های 360 درجه لامپی نیز می گویند. این دوربین مدار بسته به منبع جریان خاصی نیاز ندارد و از برق شهری برای تامین مستقیم برق استفاده می کند. بنابراین، تشخیص آنها از لامپ های معمولی دشوار است و یک انتخاب محبوب برای مدیران و پرسنل امنیتی است.
 
می توان گفت این دوربین کوچک یکی از ابزارهای پر کاربرد برای بسیاری از افرادی است که می خواهند دوربین مدار بسته را مخفی کنند، ظاهر این دوربین شبیه به چراغ های معمولی است و توجه هیچکس را به خود جلب نکرده است.
 
مطالب مرتبط :
 
دوربین مداربسته پریزی
انواع دوربین مداربسته لامپی
 
این لامپ‌ ها اتصالات اینترنتی را از طریق دستگاه های Wi-Fi دریافت می کنند. این دوربین ها دارای گیرنده وای فای هستند، از آن برای دریافت اینترنت بی سیم و از همان گیرنده برای ارتباط با گوشی هوشمند استفاده می کنند. به لطف اتصال به اینترنت بی سیم، کیفیت این دوربین ها بسیار خوب است و امکان قطع شدن آنها به حداقل می رسد.
 
در این دوربین ها مکانی برای قرار دادن سیم کارت وجود دارد و می توانید سیم کارت متصل به اینترنت را در آن قرار دهید. از آنجایی که این دوربین ها نیازی به تجهیزات وای فای ندارند، تشخیص آنها دشوار است و بهترین انتخاب برای امنیت هستند. در سال های اخیر با معرفی گوشی های هوشمند اینترنتی پرسرعت می توان کیفیت این دوربین ها را تضمین کرد.
 
دوربین لامپی دید در شب
این دوربین ها برای استفاده از امواج مادون قرمز برای عکاسی طراحی شده اند و به راحتی می توانند از فضاهای تاریک و غیر نور عکسبرداری کنند. دوربین خورشیدی این دوربین ها بهترین انتخاب برای کارگاه ها و فضاهای زیرزمینی هستند و به ما امکان ثبت تصاویر با کیفیت را می دهند.
 
کیفیت دوربین لامپی
برخلاف دوربین ‌های مدار بسته سنتی که تصاویر تار، برفی و تاریکی را ثبت می ‌کنند که نمی‌ توانند شواهد مفیدی ارائه دهند، دوربین های مدار بسته لامپی از آخرین فناوری برای ثبت کوچک ‌ترین جزئیات به عنوان مدرک استفاده می ‌کنند.
 
ضبط تصویر Full HD و 1080p و همچنین فناوری فشرده سازی H.264 می تواند به ضبط و ذخیره سازی تصویر با کیفیت بالا دست یابد.
 
از آنجایی که این محصول عملکرد اتصال کارت حافظه را دارد، می توانید بدون نگرانی از کمبود فضای ذخیره سازی، کارت حافظه ای با ظرفیت مورد نیاز تهیه کنید.
 
انواع دوربین های مدار بسته لامپی دارای وای فای هستند. دوربین مدار بسته لامپی وای فای به شما امکان می دهد به تلفن همراه خود متصل شوید یا می توانید دوربین لامپی را از طریق وای فای به مودم خود متصل کنید و در هر زمان و هر مکان از طریق اینترنت تصویر دوربین را مشاهده و کنترل کنید.
 
تقریباً هیچ دوربین خارجی سیم کارتی لامپی در بازار ایران وجود ندارد. اگر در محل نصب دوربین لامپی اینترنت ندارید، می توانید به راحتی از ایرانسل، رایتل، مبین نت و سایر شرکت ها برای پوشش مودم سیم کارت همراه اول در منطقه خود استفاده کنید و علاوه بر ارائه خدمات اینترنتی برای دوربین لامپی، شما همچنین می توانید اینترنت داشته باشید.
 
مزایای دوربین مخفی لامپی
با جستجو در اینترنت و حتی گوگل ترندز متوجه شدیم که ایرانی ها در سال های اخیر تمایل خود را برای خرید دوربین مدار بسته لامپی افزایش داده اند و به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد این دوربین ها هستند. طبیعتاً مزایا و عملکردهای این دوربین ها به عنوان گزینه های خرید ترجیحی ذکر شده است دوربین باغ. از مزایای این دوربین ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
تشخیص آنها بسیار سخت است
برای استفاده از این دوربین‌ها شما نیاز به تجهیزات خاصی ندارید و فقط باید یک منبع اینترنت مانند، دستگاه وای فای یا یک سیم کارت متصل به اینترنت برای آنها فراهم کنید. پس عملاً بیننده فقط یک لامپ معمولی را می‌بیند و قادر به تشخیص آن نیست.
 
نصب ساده و راحت است
فرض کنید یک لامپ معمولی را در محل آن نصب کرده اید. شما نیازی به منبع تغذیه ندارید و هیچ وسیله جانبی دیگری برای استفاده با دوربین وجود ندارد.
 
قیمت ارزان
با توجه به کاربرد دوربین مدار بسته لامپی انتظار داریم قیمت این محصول بالاتر باشد. این در حالی است که قیمت فعلی این دوربین بین 3.4 تا 800 هزار تومان است که طبیعتا قیمت بالایی نخواهد داشت.
 
امکان نظارت همه جانبه
نظارت با کمک تلویزیون مدار بسته از دو جهت حائز اهمیت است. اول از همه، این دوربین ها به ما این امکان را می دهند که 360 درجه در همه جهات نظارت داشته باشیم و نقاط کور اتاق را به حداقل برسانیم. علاوه بر این، شما یک اپلیکیشن گوشی هوشمند برای کنترل دوربین دارید. بنابراین می توانید از هر فاصله و هر مکانی وضعیت مکان مورد نظر را بدست آورید و از ایمنی آن کاملا مطمئن باشید.
عملکردهای متعدد و کامل
وقتی به عملکرد این دوربین ها توجه کنید، می توانید تصاویر 360 درجه ضبط کنید، می توانید تصاویر با کیفیت های مختلف ضبط کنید، می توانید صدا را ضبط کنید و می توانید تصاویر ضبط کنید، می توانید حافظه دوربین را تغییر دهید، می توانید کارت حافظه را تغییر دهید، می توانید از مدل های بی سیم استفاده کنید و همچنین می توانید اندازه سیم کارت را تغییر دهید تا بخواهید یک دوربین مدار بسته لامپی عالی داشته باشید.
 
فناوری های مورد استفاده در دوربین لامپی بی سیم
طراحی منحصر به فرد و عملکردهای بسیار زیاد دوربین مدار بسته لامپی باعث شده تا این محصول نسبت به سایر مدل های مشابه موجود در بازار محبوبیت بیشتری داشته باشد. برخی از روش های مورد استفاده عبارتند از:
 
تشخیص حرکت
انتقال صدا دو طرفه
ضبط کردن
زوم دیجیتال هنگام مشاهده تصاویر
زاویه دید 360 درجه
مطالب مرتبط :
دوبین مداربسته ضد نور
معایب دوربین لامپی
با توجه به قابلیت‌ها و امکاناتی که دوربین مداربسته لامپی در اختیار ما قرار می‌دهد، به سختی می‌توان ایراد خاصی در عملکرد آنها گرفت. اما شاید بزرگترین ایراد این دوربین‌ها، نمایش تصاویر به صورت پانوراما است. اصولاً تشخیص دادن جزئیات در تصاویر پانوراما بسیار سخت است و این کار ما را برای تشخیص دادن جزئیات در تصویر این دوربین‌ها سخت می‌کند. اگرچه امروزه دوربین‌های با کیفیت بخشی از این مشکل را برطرف کرده‌اند، اما باید بپذیریم که هنوز هم این ایراد در آنها وجود دارد.
 
حافظه دوربین مخفی لامپی سیم کارت خور
جالب اینجاست که می توانید به طور مداوم از دوربین مدار بسته لامپی استفاده کنید و در طول روز از فضای مورد نظر خود عکاسی کنید. اما سوال اینجاست که دستگاه چقدر حافظه دارد؟ شاید برایتان جالب باشد که بدانید این دوربین ها می توانند تصاویر را با کیفیت های SD، VGA، HD و Full HD ثبت کنند. به همین دلیل، انتظار می رود حجم تصاویری که آنها ذخیره می کنند بسیار زیاد باشد و طراحان دوربین به طور طبیعی حافظه خود را برنامه ریزی می کنند.
 
انواع مختلفی از دوربین مدار بسته لامپی در بازار وجود دارد که می توانند از کارت های حافظه 128، 32 و 64 گیگابایتی پشتیبانی کنند. این چراغ ها دارای سوکت مخصوص کارت هستند و خریداران می توانند با توجه به نیاز خود از کارت های مورد علاقه خود استفاده کنند.
 
عملکرد دوربین های مدار بسته لامپی
بدون نیاز به DVR یا NVR برای گرفتن تصاویر دوربین مدار بسته لامپی وای فای روی کارت حافظه microSD
پشتیبانی از کارت حافظه Micro SD تا 64 گیگابایت
فیلم و صدا را حداقل به مدت 20 روز نگه دارید
دارای بلندگو و میکروفون داخلی برای ارتباط صوتی دو طرفه با محل قرارگیری دوربین چشم ماهی وای فای
مشاهده تصاویر بدون اینترنت (انتقال تصاویر بین گوشی و دوربین از طریق هات اسپات دوربین لامپی)
انتقال تصویر و صدا Full HD/1080p/دو مگاپیکسل
دارای سنسور تصویر CMOS و فیلتر تصویر IRCUT برای تفکیک صحیح رنگ
دید در شب می تواند تصاویر را با وضوح کامل در تاریکی مطلق مشاهده کند
قابلیت زوم دیجیتال 4 برابری
امکان دریافت هشدار از طریق ایمیل یا اپلیکیشن V380 در صورت تشخیص صدا یا حرکت
امکان تعریف زمانبندی برای ثبت کامل تصاویر یا تعریف برنامه ساعتی یا ضبط ویدیو فقط در صورت تشخیص حرکت
نمایش اندازه کل و ظرفیت باقیمانده کارت حافظه و امکان فرمت کارت حافظه در دوربین
از طریق Wi-Fi به دوربین نزدیک شوید، بدون برداشتن کارت از طریق Wi-Fi، می توانید فایل های ضبط شده روی کارت حافظه را در دوربین Wi-Fi پانوراما نمایش دهید.
امکان مشاهده تصاویر دوربین 5 نفر دیگر به عنوان مدیر
م دوربین مداربسته ...
ما را در سایت دوربین مداربسته دنبال می کنید

برچسب : دوربین خورشیدی, نویسنده : زهرا ramalkedza بازدید : 72 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 14:05

دوربین خورشیدی
دوربین های امنیتی خورشیدی چگونه کار می کنند؟
دوربین های امنیتی با انرژی خورشیدی از پنل های خورشیدی با کیفیت بالا برای گرفتن اشعه های خورشید و تبدیل آنها به جریان مستقیم (DC) استفاده می کنند.دوربین خورشیدی سپس جریان مستقیم از طریق یک اینورتر به جریان متناوب (AC) تبدیل می‌شود که ممکن است متعاقباً برای تأمین انرژی دوربین‌های IP و باتری‌های امنیتی خورشیدی مورد استفاده قرار گیرد.
هنگامی که خورشید نمی تابد، باتری های قابل شارژی که نیروی الکتریکی اضافی پنل خورشیدی را ذخیره می کنند ممکن است دوربین لامپی چرخشی برای تامین انرژی دوربین های امنیتی بی سیم با انرژی خورشیدی استفاده شوند.
برخلاف تصور رایج، دوربین های خورشیدی می توانند در روزهای بارانی یا مه آلود برق تولید کنند زیرا نور مرئی می تواند از طریق باران و ابرها نفوذ کند. دوربین باغ اما بدون شک راندمان کاهش می یابد، به این معنی که دوربین های مداربسته با انرژی خورشیدی بهترین عملکرد را در صورت قرار گرفتن در معرض حداکثر نور مستقیم خورشید خواهند داشت.
در روزهای بارانی نیازی به نگرانی در مورد دوربین های امنیتی خورشیدی بیرونی نخواهید بود زیرا (اگر سازنده عقل داشته باشد) آنها ضد آب هستند.
چه زمانی به دوربین خورشیدی نیاز دارید؟
بسیاری از دولت‌ها، از جمله دولت‌های ایالات متحده، بریتانیا و کانادا، مشوق‌هایی (اعتبارات مالیاتی، تخفیف‌ها، برنامه‌های FIT و غیره) برای محصولات خورشیدی نصب‌شده، از جمله پانل‌های خانه‌ها و دوربین‌های خورشیدی، به منظور تحریک ارائه می‌کنند. توسعه فناوری انرژی خورشیدی
آمارها نشان می دهد که به دلیل انگیزه های خورشیدی، هزینه های خورشیدی، از جمله سیستم های دوربین های امنیتی بی سیم با انرژی خورشیدی، 70 درصد کاهش یافته است دوربین بیسیم در حالی که تعداد پنل های خورشیدی نصب شده 6000 درصد از سال 2005 تا 2014 افزایش یافته است.
با توجه به اینکه قرار است دوربین مداربسته بیسیم دوربین‌های امنیتی با انرژی خورشیدی به یک روند غیرقابل برگشت تبدیل شوند، توصیه می‌شود دوربین‌های امنیتی خانگی بی‌سیم با انرژی خورشیدی را از هم اکنون تهیه کنید تا از منحنی جلوتر بمانید (انگیزه‌ها برای همیشه دوام نمی‌آورند).
دوربین های امنیتی خورشیدی برای خانه یا شرکت شما نیز ممکن است با ارائه اسناد و مدارک در صورت نیاز به ثبت ادعا، به شما در صرفه جویی در هزینه بیمه کمک کنند.
پنل های خورشیدی در میدانی که انرژی خورشید را مهار می کنند.
آیا دوربین های امنیتی خورشیدی خوب هستند؟ مزایا، توضیح داده شد
در حالی که نمی توان افزایش محسوس نگرانی در مورد محیط زیست را انکار کرد، هر صنعت جدید و پررونقی همین سوال را مطرح می کند: آیا این یک حقه است؟
بیایید نگاهی دقیق‌تر به مزایای دوربین‌های امنیتی خورشیدی بیندازیم دوربین کوچک تا آنچه را که ممکن است پیش‌بینی کنید، کشف کنیم.
1. دوربین های امنیتی خورشیدی ممکن است در مکان های مختلفی نصب شوند
یک دوربین امنیتی با انرژی خورشیدی برای کار کردن نیازی به اتصال به پریز ندارد. در نتیجه، ممکن است در انواع برنامه‌های نظارتی، به‌ویژه تنظیمات در فضای باز مانند سایت‌های راه دور یا مکان‌های صعب العبور، استفاده شود.
خانه‌های تعطیلات، سوله‌ها، سایت‌های ساختمانی، تاکستان‌ها، مزارع، انبارها، قایق‌های تفریحی، انبارها، RVs و سایر مکان‌های مشابه مکان‌های رایجی برای نصب دوربین خورشیدی سیمکارتی دوربین‌های امنیتی با انرژی خورشیدی هستند. برای سایر گزینه های بی سیم، مقاله ما را در مورد دوربین های بی سیم در مقابل بی سیم بررسی کنید.
دوربین کوچک
 
 
 
دوربین‌های امنیتی بی‌سیم با انرژی خورشیدی DIY برای نصب در هر منطقه‌ای ساده هستند، زیرا به کابل‌ها یا مته‌های نامرتب نیاز نیست، و آنها را به یک انتخاب امنیتی مقرون‌به‌صرفه تبدیل می‌کند.
بهتر از این، می توانید به سرعت دوربین های امنیتی خورشیدی خود را با پیشرفت یا تکمیل پروژه، مانند زمانی که سایت های ساختمانی یا شیلنگ های جدید ساخته می شود، جابه جا کنید.
3. سازگار با محیط زیست
دوربین های امنیتی با انرژی  دوربین خورشیدی به اندازه زباله ها و باتری های دور ریختنی محیط را آلوده نمی کنند و آلودگی ایجاد نمی کنند.
دوربین های امنیتی با انرژی خورشیدی به هیچ زیرساختی نیاز ندارند و به لطف قابلیت حرکت و قابلیت اطمینان می توانند به نظارت و حفاظت از مناطقی مانند تالاب ها کمک کنند.
مقاله ای مفید برای شما:
دوربین مداربسته ...
ما را در سایت دوربین مداربسته دنبال می کنید

برچسب : دوربین خورشیدی, نویسنده : زهرا ramalkedza بازدید : 86 تاريخ : سه شنبه 25 مرداد 1401 ساعت: 15:18